Дисциплинанын максаттары:
|
Жогорку окуу жайлардын
педагогикалык билим берүү багытында окуган студенттерге башталгыч класстарда
тил жана предметти интеграциялоо көндүмдөрүн натыйжалуу окутуу.
|
Дисциплинанын милдеттери:
|
-
башталгыч класстарда тил жана предметти интеграциялап окутуунун маанилүүлүгү
жана алардын ортосундагы тыгыз
карым-катыш жөнүндө маалымат берүү;
-
башталгыч класстарда тил жана предметти интеграциялап окутуу көндүмдөрү
боюнча натыйжалуу стратегиялар менен
тааныштыруу;
-
окуунун беш базалык көндүмү боюнча көнүгүүлөрдү
практикада колдоно билүү.
|
Дисциплинанын күтүлүүчү
натыйжалары:
|
- башталгыч жалпы билим берүүнүн мазмунунун илимий негиздерин, азыркы
педагогиканын жетишкендиктерин жана проблемаларын билет;
- башталгыч класстарда тил жана предметти интеграциялап
окутуу компоненттинин маанилүүлүгүн,
алардын ортосундагы тыгыз карым-катышты түшүнөт;
- башталгыч класстардын окуучуларынын башталгыч
класстарда тил жана предметти интеграциялап окутуунун стратегияларынын ролун
жана колдонууну билет;
- окуучуларга жаш курагына жана классына ылайыктуу
балдар китебиндеги окуу материалдарын берүүнүн маанилүүлүгүн түшүнөт.
|
Калыптандыруучу компетенциялар
|
ИК-2 окуу маселелеринин татаал
түрлөрүн чечүү үчүн маалыматтык технологияларды колдонуу менен жаңы
билимдерди алууга жана колдонууга жөндөмдүү
ПК-12
башталгыч билим берүү дисциплиналарынын теориялык
негиздери жана технологиялары боюнча билимдерин колдоно алат, образдуу жана
логикалык ой жүгүртүүнү өнүктүрүү үчүн методдорду колдоно алат, кенже
окуучулардын предметтик шык-жөндөмдөрүн калыптандырат.
|
Пререквизиты
|
Кеп өстүрүүнүн теориясы жана методикасы;
Эне тилин окутуунун теориясы жана методикасы.
|
Со-реквизиттер
|
Башталгычкласстарда окуу көндүмдөрүн окутуу
|
Постреквизиттер
|
Кесиптик-базалык практика
|
Дисциплинаны окутуунун натыйжасы
|
Курстун аягында студент ээ
болот:
|
НББП боюнча ОН (окутуунун натыйжасы)
|
Дисциплинанын ОНу
|
Компетенцииялар
|
ОН-7
Мамлекеттик,
расмий жана англис тилдеринде оозеки жана жазуу кептерине ээлик кылат.
|
Төмөндөгүлөрдү
билет жана түшүнөт:
Жетишерлик деңгээлде мамлекеттик,официалдуу жана
чет тилдерин билет.
Төмөндөгүлөрдү
билгичтерге ээ болот:
Мамлекеттик жана официалдуу тилдерде өзүнүн
оозеки жана жазуу жүзүндөгү кебин логикалык жактан туура,аргументтүүжана ачык
түзө алат.
Төмөндөгүлөргө
ээ болот:
Тилдик теориялык материалдарды түрдүү кырдаалдарда
колдоно билүү көндүмүнө ээ болот.
|
ИК-2
Окуутууда татаал
маселелерди чечүү үчүн маалыматтык технологияларды колдонуу менен жаңы
билимдерди алууга жана колдонууга жөндөмдүү
|
ОН-9 Жүргүзүлгөн педагогикалык рефлекциянын
негизинде өзүнүн жеке өнүгүүсү боюнча милдеттерди коет.
|
Төмөндөгүлөрдү билет жана түшүнөт:
- башталгыч
класстардын окуучуларынын окуу көндүмдөрүн өнүктүрүүнүн натыйжалуу
стратегияларынын ролун жана өзгөчөлүктөрүн билет;
- окуучуларга жаш
курагына жана классына ылайыктуу окуу материалдарын берүүнүн маанилүүлүгүн
түшүнөт.
Төмөндөгүлөрдү колдоно алат:
- предметти жана тилди
интеграциялап окутуу көндүмүнө кайтарым байланыш жасай алат.
Төмөндөгүлөргө ээ болот:
-студент жалпы билим
берүү стандартынын талаптарына ылайык билим берүү процессине талдоо жүргүзүү
көндүмүнө ээ болот.
|
ПК-12
Башталгыч билим берүү
дисциплиналарынын теориялык негиздери жана технологиялары боюнча билимдерин
колдоно алат, образдуу жана логикалык ой жүгүртүүнү өнүктүрүү үчүн методдорду
колдоно алат, кенже окуучулардын предметтик шык-жөндөмдөрүн калыптандырат.
|